Переглянути всі підручники
<< < 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 > >>

 

МОРФОЛОГІЯ, ОРФОГРАФІЯ. САМОСТІЙНІ ЧАСТИНИ МОВИ

Замітка

дискусійного характеру

337. Прочитайте замітку. Як ви гадаєте, чи всі читачі газети, де її надруковано, погодилися з автором? Чому?

Оголосімо конкурс на корисний конкурс! Щойно завершився телевізійний конкурс бальних танців. Видовище було яскраве, професійно організоване, майстерно проведене.

Та чи потрібен сьогодні такий конкурс? Кого ті бальні танці хвилюють? Може, пенсіонери пригадають молодість і до них повернеться здоров'я? Може, молодь відмовиться від комп'ютерних «зависань» і почне вивчати танцювальні па?

Навіщо було витрачати колосальні кошти на балетмейстерів, стилістів, візажистів, на розкішне вбрання конкурсантів? Чи не краще на ці гроші організувати конкурс на найдешевший ремонт власного помешкання чи приготування недорогого, але поживного обіду?

Хтось скаже, що краса врятує світ, що прекрасне пробуджує в душі найкраще... Хтось додасть, що краще все-таки дивитися, хай і не потрібні, але все ж красиві танці, ніж дурнуваті бойовики й дебільні детективи... Поки світ рятуватимуть бальні танці, у наших квартирах розсиплються стіни. Та й апетиту танцями не вгамуєш...

♦ Чи може замітка спонукати до обговорення порушеної в ній проблеми, тобто спричинити дискусію?

♦ Визначте стиль тексту замітки.

Уявіть, що ви є головним редактором газети для підлітків. Запишіть теми, які були б цікавими для ваших читачів.

ЗАМІТКА — допис до газети чи журналу, у якому в лаконічній формі повідомлено про актуальні, суспільно важливі події.

Головні риси замітки — оперативність, актуальність і правдивість.

Будову замітки можна показати схемою:

 

Переглянути всі підручники
<< < 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 > >>
Сайт создан в системе uCoz