338. За планом проаналізуйте подану в попередній вправі замітку. План аналізу замітки 1. Чи чітко сформульовано в тексті замітки питання, яке варто обговорити. 2. Чи наведено різні погляди на питання. 3. Чи чітко висловлено позицію автора замітки. 4. Чи зацікавлює замітка, чи спонукає до роздумів. 5. Чи додержано вимог публіцистичного стилю. 6. Чи вдалим є заголовок. ♦ Сформулюйте суть проблеми, покладеної в основу проаналізованої вами замітки. ♦ Складіть і запишіть замітку з позиції «Так — конкурсу бальних танців!». 339. ПОПРАЦЮЙТЕ В ГРУПАХ! Складіть і запишіть по дві замітки дискусійного характеру (з позиції «за» і з позиції «проти»), поклавши в основу обговорення одну з таких проблем: • Документ про закінчення середньої школи нині важливіший за знання, які дає школа. • Традиційні підручники з літератури пора замінити коміксами, що даватимуть загальне уявлення про зміст літературних творів. • Вивчення правил орфографії та пунктуації не потрібне, бо є комп'ютерна програма, яка виправляє в написаному помилки. 340. Складіть і запишіть замітку дискусійного характеру (з позиції «за» або «проти»), поклавши в її основу таку проблему: «Розвиток Інтернету в найближчі роки докорінно змінить систему освіти».
|