Переглянути всі підручники
<< < 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 > >>

 

МОРФОЛОГІЯ, ОРФОГРАФІЯ. САМОСТІЙНІ ЧАСТИНИ МОВИ

Як давні греки розуміли суть історичної науки? По-перше історичні знання мають підтверджуватися доказами. По-друге історичні знання обмежуються не однією подією а багатьма. По-третє усе повинно бути перевірене на наявність помилок.

З підручника.

♦ Визначте у висловлюванні прислівники. Від яких частин мови і яким способом їх утворено?

♦ Позначте в словах орфограму «написання прислівників через дефіс».

m Навіщо, на вашу думку, потрібно вивчати історію України? Всесвітню J історію? У відповіді вживайте прислівники.

394. Додаванням афіксів утворіть складні прислівники. Запишіть їх.

Будь+коли, хтозна+як, аби+як, як+небудь, де+далі, що+духу, аби+куди, будь+де, куди+небудь, де+інде, хтозна+як, так+то.

395. Визначте розряди прислівників. Слова, які пишемо через дефіс і разом, запишіть у дві колонки.

Де/сь, будь/як, коли/сь, коли/небудь, хтозна/куди, аби/куди, куди/небудь, куди/сь, де/таки, аби/де, якось/то, аби/як.

♦ У записаних прислівниках поставте наголос.

396. Перепишіть, на місці крапок уписуючи дібрані з довідки прислівники.

1. Закувала зозуленька в лузі на калині, ... проживати на чужій чужині (Народна творчість). 2. На мій балкон голубка сіла і... загула (Д. Павличко). 3. ... на світанку я співав собі веснянку. 4. Все вщухло враз, і стало ... навкруги (М. Вороний). 5.1... золоте вікно світилося за мною у тумані (М. Луків).

Вранці-рано. Тяжко-важко. Журно-журно. Тихо-тихо. Довго-довго.

 

Переглянути всі підручники
<< < 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 > >>
Сайт создан в системе uCoz