розголосу. 4. Не розгинаючи спини. 5. Не тямлячи себе. 6. Не згортаючи рук. 7. Не дивлячись (незважаючи) ні на що. ¦ 3 трьома фразеологізмами складіть речення, запишіть їх. ¦ У записаних реченнях поясніть розділові знаки. У якому випадку фразеологізми-дієприслівникові звороти не виділяють комами? Коли виділяють? 534. Перепишіть текст, знімаючи риски. Обґрунтуйте написання не з різними частинами мови. Українська держава зможе по/справжньому утвердитися в світі передовсім духовністю, що не/схожа на інші, а тому й цікава. Адже матеріальним достатком Європу нині не/здивуєш. Культура — то єдина не/ординарна, виняткова сила нашого народу, яка зараз перебуває у стані стислої пружини перед вивільненням. Я стверджую: не/має кращого засобу для оздоровлення нації, як її уподібнення красі природи, що витворилась на нашій землі для вічного життя в слові... За Р. Іваничуком. 535. Перепишіть, розкриваючи дужки.535. Перепишіть, розкриваючи дужки. 1. Запорожжя споконвіку було серцем українським, а воля на Запорожжі ніколи (не) вмирала, та й давні звичаї ніколи (не) забувались, і козацькі предковічні пісні (не) замовкали (П. Куліш). 2. На світі більше, ніж зірок у неба, (не) кволих душ, а пристрасних, хоробрих (П. Воронько). 3. Моя правда завжди насторожі, (не) впускає брехню у мій дім (В. Білас). 4. Якого б хліба у житті (не) їв, смачніша дома спечена хлібина (К. ЛесьєвЛесь). 5. Один згоряє у труді, (не) знаючи спочину, а другий сили молоді марнує без упину (М. Луків). 6. Життя карає (не) одмінно за кожен гріх, за хибний крок, поки збагнеш, що (не) година, а все життя — один урок (В. Черепков). ¦ Доберіть до фотографії назву, яка б продемонструвала ваші знання правил, що вивчаються у цьому параграфі. ятшт
|