Переглянути всі підручники
<< < 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 > >>

 

Складання діалогів

204. Складіть і розіграйте діалог, що міг би відбутися між двома семикласниками — членами шкільного історичного гуртка після першого засідання, яке провів новий керівник — студент університету. У репліках використайте подані в рамці словосполучення.

Надзвичайно освічений, залюблений у науку, захоплений вітчизняною історією, зачарований мужністю козацтва, вельми начитаний, обізнаний з документами, передплачувані ним журнали.

205. Складіть і розіграйте діалог між двома подругами-семикласницями, одна з яких довго перебувала в лікарні, а друга пропонує їй допомогу в навчанні. У репліках використайте подані в рамці словосполучення.

206. Складіть і розіграйте діалог між двома ученицями, які обговорюють прихід до їхнього класу «новачка». У репліках використайте подані в рамці словосполучення.

Гарний як намальований (мальований красень), викапаний Шварценеґґер, говорить як по писаному, язик гарно підвішений. Став як укопаний, як у воду опущений (як із хреста знятий, мов кип'ятком ошпарений), кручений як дзиґа, як заведена машина. Насиджене місце, огорнутий (оповитий) таємницею, наставлений на розум, підготовлений ґрунт, спійманий на слові, поповнені лави (шеренги).

 

 

Переглянути всі підручники
<< < 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 > >>
Сайт создан в системе uCoz