МОРФОЛОГІЯ, ОРФОГРАФІЯ. САМОСТІЙНІ ЧАСТИНИ МОВИ Складання діалогів із використанням прислівників 366. Складіть і розіграйте діалог між двома драмгуртківцями, які діляться враженнями після свого виступу на шкільній сцені та обговорення виступу глядачами. Використайте подані вислови. Розпочали вчасно; слухали якнайуважніше; роздивлялися щонайпильніше; сиділи тихо й непорушно; тривали довше, ніж розраховували; обговорювали зацікавлено; аплодували найгарячіше; обговорювали менш охоче; відгукувалися занадто схвально. 367. Складіть і розіграйте діалог між подругами, які за допомогою електронної пошти листуються зі своїми ровесниками, котрі мешкають за кордоном. Дівчата пояснюють, чим цікаве таке листування. Використайте подані в рамці вислови. Спілкуватися найцікавіше; одержувати якнайчастіше; повідомляти більш доброзичливо; обговорювати щонайпалкіше; цікавитися якнайщиріше; домовитися більш конкретно. 368. Відредагуйте речення. Запишіть їх у відредагованому вигляді. 1. «Чи вірно ти поробив тестові завдання?» — запитався в мене учень з сусіднього класу. 2. Я порадив йому більш упертіше готуватися до контрольної роботи. 3. Коли в мене під рукою підручник, я почуваюся більш упевненіше. 4. Де можна попрацювать зі словниками? У бібліотечному залі читалки.
|