♦ Хто з вашої рідні співає найкраще? Розкажіть про це. У розповіді вживайте прийменники. . Порівняйте значення пісні у житті різних народів, літературу яких ви вивчали. Підготуйте повідомлення «Пісня у світовій літературі». Що ви знаєте про українське кобзарство? Підготуйте розповідь про видатних українських кобзарів. Що ви знаєте про українське кобзарство? Підготуйте розповідь про видатних українських кобзарів. 464. Відредагуйте речення. Запишіть їх у відредагованому вигляді. 1. Уроки розпочинаються у вісім тридцять. 2. Із-за зіпсутого будильника школяр спізнився на урок по математиці. 3. Педради відбувають ся по п ятницям. 4. Учителі обсуждають наші оцінки по тестових завданнях. 5. Директор запитав у учня: «Хто твій брат по професії?» 6. Потім вони поговорили за завтрашню погоду. 7. Термінове повідомлення краще відправляти не по пошті, а по телеграфу. ♦ Визначте вид кожної з допущених помилок. 465. З кожної пари словосполучень виберіть побудоване правильно. З вибраними словосполученнями складіть і запишіть речення.465. З кожної пари словосполучень виберіть побудоване правильно. З вибраними словосполученнями складіть і запишіть речення. 1. У двох кроках — за два кроки. 2. Через хвилювання — із-за хвилювання. 3. Оплата по домовленості — оплата за домовленістю. 4. У дванадцять годин — о дванадцятій годині.
|