МОРФОЛОГІЯ, ОРФОГРАФІЯ. САМОСТІЙНІ ЧАСТИНИ МОВИ хрумкали кроки. «Крра/а», — зронила ворона з дер..ва. «И/ирруп», — пр..віталася кватирка і зловила сніжинку. Дорогою біг зимовий ранок, а в його дірявій к..шеньці висвистував вітер (Р. Скачко). ♦ Поясніть значення фразеологізмів ні бум-бум; ні бе ні ме ні кукуріку; ні тпру ні ну. 555. Перепишіть, знімаючи риски та розставляючи пропущені розділові знаки. 1. Спішать бджілки одна/по/одній. Бзум/бзум вдаряє кожна вилітаючи з очка у котру/небудь із невидимих струн перетягнених од неба до землі (В. Поліщук). 2. Тихо в/сюди хоч сій мак. Лиш годинник б'є Так/так (О. Маковеіі). 3. Завірюха мете завірюха гуде Гу/гу/гу! Гу-гу/гу! І хатини стоять аж по/вікна в снігу (Л. Компанієць). 4. У повітці вжикає рубанок Жик/вжик, жик/вжик... (Ю. Олійник). 5. Цок/цок, цок/цок! цокав майстер Молоток (А. Качан). >> Яку частину мови називають вигуком? Наведіть приклади. >> Чому вигук вважають особливою частиною мови? >> Що означають вигуки? Наведіть приклади емоційних вигуків та вигуків волевиявлення. >> До яких частин мови належать етикетні слова? Наведіть приклади таких слів. >> Що відтворюють звуконаслідувальні слова? Наведіть приклади. >> Які вигуки пишуть через дефіс? >> Які розділові знаки ставлять при вигуках? >> Чи можна говорити про моду на вигуки? Назвіть популярні у молодіжному середовищі вигуки. >> Поясніть, з якими складнощами зіткнуться мовці, якщо в мові не стане вигуків.
|