32. Складіть і розіграйте діалог, що міг би відбутися між самотньою бабусею та її сусідкою-семикласницею, яка прийшла дізнатися, якої допомоги потребує старенька. У репліках уживайте подані в рамці звертання та вставні слова. Не забувайте про етикетні формули (слова ввічливості). Звертання: Ольго Петрівно, бабусю, шановна сусідко...; Оленко, дитинко, сусідонько... Вставні слова (сполучення слів): може, звичайно, мабуть, на мою думку, безумовно, очевидно, по-перше, по-друге... Етикетні формули: будь ласка, прошу, дякую, вибачте, перепрошую... 33. Складіть і розіграйте діалог між відомим спортсменом, котрйй приїхав до школи, яку він закінчив десять років тому, та семикласником. Мета гостя — дізнатися, чи працюють ще вчителі, які його навчали, як ведеться сучасним учням. У репліках уживайте подані в рамці або самостійно дібрані звертання та вставні слова. Не забувайте про етикетні формули. Звертання: хлопчику, любий школярику, друже, парубче, пане, добродію... Вставні слова (сполучення слів): здається, між іншим, кажуть, коротко кажучи, на жаль, певно, відома річ, немає сумніву... 34. Складіть і розіграйте діалог, що міг би відбутись у шкільному коридорі між семикласницею та першокласником, який «загубився» і не може знайти свій клас. Мета малюка — знайти вчительку та однокласників. Мета семикласниці — заспокоїти схвильованого та зляканого хлопчика, розповісти, як знайти «своїх». У репліках уживайте звертання та вставні слова.
|