Чи їздили ви по Україні? Чи міряли ви її бе..мірні шляхи і з..лені та рівні ст..пи, де ніщо не забороняє вашим очам виміряти їх? Чи бачили, як синє небо ро..гортає над з..млею своє блак..тне і бе..мірно в..соке шатро? Настав ясний та погожий ранок після короткої ночі. Шугонуло світлом. Сизе полум'я віхтем знялося угору серед ч..рвоного жару. ІДе наддало світла, ще раз к..нуло рожевим огнем. Крайнебо м..гоче, пашить, мов личенько сором'язливої дівчини. За Панасом Мирним. Чи доводилося вам бачити світанок над морем (річкою, озером), у ' місті? Складіть про це 3-4 речення, використавши безособові дієслова. У курсі «Мистецтво» ви вивчали поняття культурного та екологічного середовища людини. За яких умов, на вашу думку, сучасне місто може стати близьким людині? Розкажіть про те середовище, у якому комфортно було б жити саме вам. ![]() 125. Складіть і розіграйте діалог між семикласницею та її п'ятирічною сестричкою, які самі залишилися ночувати в домі. Малій приснився страшний сон. Мета старшої сестри — заспокоїти дитину, пояснити, що причина сновидінь — фільми-«страшилки». У репліках уживайте подані в рамці словосполучення і речення. ![]() 126. Складіть і розіграйте діалог між стареньким дідусем та онуком-семикласником, який прийшов навідати його в неділю. Хлопчик приніс передані батьками ліки, нові окуляри, запас харчів на тиждень, улюблений дідом журнал. Мета хлопчика — дізнатися про стан здоров'я старого, з'ясувати, якої допомоги він потребує. Мета дідуся — запросити родину сина (хлопчикового батька) у гості на наступний вихідний. У репліках діалогу вживайте безособові дієслова. Мені полегшало. Мене лихоманило, трясло, тіпало, трусило. Мені стало... Мені бракувало... Не спалося, не лежалося, не сиділося, не пилося й не їлося.
|