.Чи залежить стиль такої розповіді від умов спілкування та адресата висловлювання? У чому виявляється така залежність? .Зверніть увагу на часові форми дієслів у кожному з висловлювань. Обґрунтуйте вибір часу дієслів. 147. ПОПРАЦЮЙТЕ В ГРУПАХ! Складіть і запишіть інструкцію (у діловому стилі) та творчу роботу (в художньому стилі) про те, як: .прибирати клас (навчальний кабінет) під час чергування; .прикрашати актовий зал школи до свята. 148. За поданим планом складіть у художньому стилі усний твір на тему «Моє улюблене заняття». 149. Прочитайте. Визначте дієслова минулого часу, з'ясуйте рід і число кожного. Сім'я зібралася в мандрівку. Тато позичив карту автошляхів України, мама напекла пирогів, пампушок і млинчиків. За кермо сів тато. Машина помчала. Вона хвацько обігнала автомобілі: вантажівку з трактором у кузові та шикарний «Мерседес». Перелітали поля й села. Минали Калинівки й Любимівки, Іванівки й Василівни, Ганнівки й Варварівки. Мама щоразу казала: «Ах!» — Сьогодні я мила руки в Здвижі, Тетереві, побродила в річці Горинь за містечком Гощею, а в Ірпені навіть скупалася, — перелічувала Наталочка. — Під Житомиром у сосновому бору ми 93
|