Переглянути всі підручники
<< < 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 > >>

 


154. Прочитайте. Визначте час кожного дієслова. Спробуйте пояснити, чому в розповіді про події, які відбулися до моменту розмови про них, автор усе ж уживає дієслова теперішнього часу.

Юнак розповідав. О, він умів розповідати! Дівчинка слухала, мов заворожена. Сумна й велична картина постала в її уяві.

Козаки у полі. Верхи на конях налітає шляхта... Здіймається дим від пороху... Летять іскри з-під шабель... Шалено зблискують очі...

Увечері Наталочка довго не могла заснути. Неспокійні думки роїлися в голові. А коли заснула, їй приснилися козаки.

За Зіркою Мензатюк.

Складіть розповідь на історичну тему «Правління князя Володимира» (чи «Князь Ярослав — будівничий Києва»). Уживайте дієслова теперішнього часу у значенні минулого.

Ділове мовлення. Розписка

155. Прочитайте текст ділового папера. Дайте відповіді на подані після нього запитання.

 

Переглянути всі підручники
<< < 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 > >>
Сайт создан в системе uCoz