154. Прочитайте. Визначте час кожного дієслова. Спробуйте пояснити, чому в розповіді про події, які відбулися до моменту розмови про них, автор усе ж уживає дієслова теперішнього часу. Юнак розповідав. О, він умів розповідати! Дівчинка слухала, мов заворожена. Сумна й велична картина постала в її уяві. Козаки у полі. Верхи на конях налітає шляхта... Здіймається дим від пороху... Летять іскри з-під шабель... Шалено зблискують очі... Увечері Наталочка довго не могла заснути. Неспокійні думки роїлися в голові. А коли заснула, їй приснилися козаки. За Зіркою Мензатюк. Складіть розповідь на історичну тему «Правління князя Володимира» (чи «Князь Ярослав — будівничий Києва»). Уживайте дієслова теперішнього часу у значенні минулого. 155. Прочитайте текст ділового папера. Дайте відповіді на подані після нього запитання.
|