ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО II. Павук мав довгі, гнуті, як дужки, ноги, велике кругле черевце і маленьку голівку. Тулуб павука був волохатий і сірий. Волохань мав восьмеро очей, і всі вони зорили в різні боки. За Григором Тютюнником. III. Люди не люблять павуків. Одні їх бояться, інші ними гидують. Тому павуків часто знищують. Проте павуки потребують особливої уваги, опіки й захисту. Чому? Та тому, що вони знищують шкідливих комах більше, ніж усі на землі тварини, разом узяті. Причому таких небезпечних, як бавовникова тля чи малярійний комар. Ось чому не треба павуків губити. Не треба псувати їхню павутину. З етнографічного довідника. ¦ Розкажіть, як практично розрізнити висловлювання різних типів мовлення. 56. Поясніть, як розрізнити опис предмета або тварини та його оцінку. Описати можна предмет, який існує, існував або може існувати в майбутньому. Описати мовець може те, що він бачить, чує, відчуває на дотик і подібне. Оцінка предмета стосується думки мовця про те, що він бачить, чує тощо. Павук — комаха (яка? ) Павук — комаха (яка? ) невелика, шестинога, з симпатична, навіть по-своєму волохатим тулубом. гарна. ¦ Розкрийте значення фразеологізму обплести павутиною. ¦ Складіть два речення зі словом павутина, уживаючи його у прямому і переносному значеннях.
|